TheBalm Balm Jovi Rockstar Face Palette Review

06:45

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.

U ovom postu mogli ste vidjeti što sam ja to dobila sa stranice Lijepa.hr i zaista sam prezadovoljna sa svime. Danas ću vam pisati o TheBalm Balm Jovi Rockstar paleti.

theBalm Balm Jovi  (294,40 HRK)
sadrži 12 nijansi sjenila, jedan highlighter, rumenilo i 2 nijanse ruža za usne.



Metal-ica je srebrnasto bijela sa sitnim shimmerom. Ima dobru pigmentaciju, iako je tekstura praškasta; vrlo mekana i gusta.

Adagio - blijedo neutralna bež s matiranom završnicom. Glatke je i mekane teksture, bez da je praškasta. Djeluje odlično iznad nekih svjetlucavih nijansi ako se želi smanjiti njihova pigmentacija.

Blink 1982 - svijetlija bordo nijansa s naznakom šljive/mauve i sa zlatnim shimmerom. Tekstura je malo suha.

Iron Maid-in - prljavo zlatna s metalik završetkom. Ima dobru pigmentaciju i jako lijepo izgleda na kapku.

Allegro - srednje smeđa boja sa žutom podlogom i mat finišom. Super mekan i odličan za blendanje .

The Stroke - tamna mornarsko plava nijansa sa satenskim finišom. Treba pripaziti s nanošenjem jer je jako pigmentirana, ali se odlično blenda.

Lead Zeppelin - maslinasto zelena nijansa sa zelenim shimmerom iznad mat finiša. Vrlo mekane teksture, laka za blendanje.

Moderato - purpurno tamnocrvena nijansa s matiranim završetkom. Tekstura je malo suha, ja sam je koristila u kutu oka kako bih dobila dubinu.

rem - svijetlija ljubičasta boja sa zlatno-bakrenim odsjajem, vrlo zanimljiva nijansa. Mekane i glatke teksture, idealna za neki neutralniji, nježniji makeup look.

Alice Copper - bogata bordo-ljubičasta nijansa s narančasto-smeđim podtonom i shimmerastog finiša. Stvarno jaka pigmentacija  i pomalo je praškasta.

Presto - tamno smeđa s s bordo podtonom. Dovoljno je mekano da se može miješati s drugima i dobro blendati i nije skroz prašaksto.

Third Eye Blinded - topla, svijetlija breskvasta nijansa s laganim shimmerastim završetkom. Pigmentacija je odlična  i super jednostavna za blendanje i može poslužiti i kao highlighter.

Solid Gold - highlighter tople zlatne nijanse sa shimmerastim odsjajem i ima malo bež boje. Pristaje svim tipovima kože i meni je stajao na licu punih 10h bez ikakvog pomicanja i ičega, pigmentacija je savršena!

Don't You Want Me - topla nježna roza nijansa sa mat završetkom i lako se nadograđuje. Jako mi se sviđa ovo rumenilo, lijepe nježne nijanse za neutralni look i odlično je postojano.

Milly - predivna nježna roza nijansa s neutralnim sivim podtonom. Mat je završetka ali ne onako da isušuje usne, više je kremast i jako dugo stoji na usnama, meni je trajalo 5 sati s tim da sam i jela i pila i uopće nisam pazila. Već vidim kako će mi ovo postati nova omiljena nijansa.

Vanilly - svijetlija crvena nijansa s mat završetkom i nekim plavim podtonom. Super pigmentiran i također jako dugo traje na usnama bez micanja.



Meni se ova paleta jako sviđa, ima predivne nijanse i za neutralni, nježniji look ali i za neki tamniji, večernji look. Highlighter je savršen, jedan od dražih, rumenilo koristim svakodnevno jer je predivne nježne nijanse, a ruževi su mi odlični i jako dugo traju.
Ako ste početnici u šminkanju nikako vam ne preporučujem ovu paletu jer je sve jako pigmentirano i lako biste pogriješili u šminkanju.
Paleta je super pogodna i za putovanja jer u njoj se nalazi sve što vam je potrebno za lijep make-up.

Sve u svemu, ja sam prezadovoljna ovom paletom i ocjena i za kvalitetu i za sam izgled ambalaže je definitivno 10/10.

Instagram: zrinka_skiljo
Facebook stranica: Call of Beauty Blog

You Might Also Like

3 komentari

  1. Great palette :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Zelim samo da kazem da sam se vratio sa blogovanjem i da sam ponovo aktivan. Za sve detalje slobodno posetite moj blog i procitajte poslednji post.:)

    https://gigxland.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam imala priliku da isprobam ovu paletu, ali izgleda fantasrično. Dopada mi se pakovanje. ^_^

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive