Walking Through Split

23:16

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.



Kako ste mi, nismo se odavno čuli. Bila sam 10-ak dana u Vinkovcima,vratila sam se u srijedu i isti dan otišla u Split na faks jer su mi počela uvodna predavanja.
Jučer je mom dečku bila obrana diplomskog rada i to je razlog mog dvosatnog spremanja :D



Nakon same obrane, on i ja smo otišli u malu šetnju gradom gdje su i nastale ove fotke i ja sam ih odlučila podijeliti s vama.



Haljina: Gamiss
Čizme: Roberto cipele



You Might Also Like

8 komentari

  1. Koliko si diiivnaa ajme!
    Kombinacija je savršena♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. Outfit je divan, draga moja. Posebno mi se sviđa haljina i njen print.

    Ako imaš vremena, pogledaj moj blog Adda's life, i ne zaboravi pogledati moj zadnji post Quotes - August & September

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna si i prelijepo izgledaš. Haljina mi se mnogo dopada i zaista je lijepa ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog + Giveawy

    OdgovoriIzbriši
  4. Great dress :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Gostei muito do outfit escolhido, aproveitei e segui o teu blog.
    Beijinhos
    https://a-carlota.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  6. this dress is so cute!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive