Elegant Fall Look

03:38

Pozdrav drage moje i dobro došle u novi post.
Danas za vas imam jedan outfit koji je nastao u šetnji Šibenikom. Dečko i ja smo išli malo u šetnju te su tako nastale ove jesenske fotke u starom gradu. Znate koliko obožavam jesen i sve njene čari pa isto tako obožavam se oblačiti u jesenskom duhu.
Ovaj put je to neka elegantnija varijanta, obukla sam hlače s Rosegal stranice, DesignByJelkra majicu kratkih rukava, moj omiljeni sako kojeg sam dobila na poklon, Adidas tenisice i kao detalj je tu moj ruksak i naušnice sa Zafula.



Naušnice - https://goo.gl/ELVUJM




Kako vam se sviđa moj outfit i ove fotografije? Pišite mi u komentare :) Pusa do sljedećeg puta :*

You Might Also Like

8 komentari

  1. Kako ja volim ovaj fazon hlače- trenerka, baš mi je fenomenalno i ne izlazim iz toga ove sezone, divno!
    Predobra mi je ova i vjerojatno ću istu naručit jer je kombinacija boja idealna za jesen. Super kombinacija, totaaalno u mom fazonu, prekrasna si mi lutkice ♥♥♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daa, i preudobne su hlače stvarno! hvala ti moja Iva <3

      Izbriši
  2. Jedna divna kombinacija. Dopadaju mi se ove hlače jer izgledaju kao trenerka, a opet nisu trenerka :D
    P.S. Jako lijepo ti stoje.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam kombinaciju *-*
    Hlače su mi jednostavno predivne <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooj hlače su sve! Predobre, a i majica <3

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive