Banggood Mini Haul

00:24

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.



Danas vam želim pokazati dvije stvari koje su mi stigle sa stranice Banggood. Naime, riječ je o ovom akrilnom make-up organizatoru i malom tepihu koji se može staviti pored kreveta i također može poslužiti i kao podloga za slikanje :)


Ovaj organizator je zaista praktična i zauzima malo mjesta. Ovaj gornji dio se može odvojiti pa ćete tada imati 2 organizatora. Gore se mogu staviti stvari poput ruževa, maskara i tako tih stojećih stvari, dok dolje u ove "ladice" možete stavljati rumenila, bronzere, manje palete sjenila ili jednostavno ono što želite a da može stati. Meni se zaista sviđa, prilično dosta šminke sam spremila tu i sve mi je na jednom mjestu. Link: https://goo.gl/2Wxz3p




A zatim je u i ovaj prekrasni čupavi tepih u obliku srca, u nekoj bež boji. Prilično je velik, kao što sam i rekla, on služi kao podmetač za noge pored kreveta, ali može odlično poslužiti i kao podloga za fotografiranje. I uopće nije nešto skup, košta svega 8$. Link: https://goo.gl/BaueZS



You Might Also Like

10 komentari

  1. Great post!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. organizator izgleda odlicno i kvalitetno, a ovaj tepih presladak, ja bi ga koristila samo kao podlogu za fotografiranje

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tepih je baš simpatičan,mnogo mi je sladak..a ni stalak nije loš☺

    tinadreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. I love the display, so useful.
    Have a good weekend

    OdgovoriIzbriši
  5. love the socks!

    x
    dahi from strangeness-and-charms.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post,ovaj tepih preslatko izgleda i sigurna sam da se divne slike mogu napraviti na njemu što se tiče bloga.♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive