Review: Avene cream

01:13

Pozdrav svima i dobro došli u moj novi post.



Danas sam tu da bih vam pokazala jedan proizvod kojeg koristim već evo nekih mjesec dana i želim vam malo pričati o njemu.
Naime, Avene mi je poslao njihovu poznatu vrlo bogatu hranjivu kremu na recenziranje. Riječ je o ovoj tu kremi: https://goo.gl/0Ph1Ej



Evo što oni kažu o navedenom proizvodu:
HIDRATIZIRA
Patentirani lipidni trio biljnog podrijekla oponaša strukturu međustaničnog cementa te tako jača koheziju korneocita u rožnatom sloju kože sprječavajući dehidraciju kože.

HRANI
Vrlo bogata hranjivim sastojcima, svilenkaste kremaste teksture koja se lako upija.

ŠTITI
Antioksidans pre-tokoferil štiti od slobodnih radikala.

UMIRUJE
Avène termalna voda umiruje, djeluje antiiritirajuće i ostavlja osjećaj ugode na koži.



A ja kažem da je to sve u potpunosti točno! U prethodnoj recenziji Avene proizvoda (pogledajte ovdje) sam vam pričala kako imam problema sa suhom kožom, nikako je nisam mogla nahraniti i dovoljno hidratizirati. Ali sada je potpuno druga priča, uz pomoć njihovih proizvoda, a ponajviše ove kreme, moje lice je napokon normalno.
Ja sam ovu kremu obavezno nanosila navečer prije spavanja te ponekad ujutro. I za vrijeme korištenja ove kreme moje lice je bilo kao preporođeno: glatko, mekano, nije više bilo suho i šminka je izgledala odlično.



I onda par dana nisam koristila kremu (namjerno) jer me zanimalo kakav će biti učinak i pogađate: koža je opet na nekim dijelovima bila suha (malo na licu i na nosu) i to je bio znak da opet počnem koristiti ovu kremu.
Nisam spomenula kako vam je potrebna jako mala količina za cijelo lice, relativno brzo se upija i pogodna je za make up bazu, samo  trebate pričekati da se upije.



Sastojci:
VENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER) (BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER). CETEARYL ISONONANOATE. GLYCERIN. CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL (CARTHAMUS TINCTORIUS SEED OIL). BIS-PEG-12 DIMETHICONE BEESWAX. ISODODECANE. CETYL ESTERS. POLYACRYLATE-13. RACHIDYL ALCOHOL. ARACHIDYL GLUCOSIDE. BEHENYL ALCOHOL. BENZOIC ACID. BETA-SITOSTEROL. BHT. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. CHLORPHENESIN. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCERYL STEARATE. GLYCINE SOJA (SOYBEAN) SEED EXTRACT (GLYCINE SOJA SEED EXTRACT). PEG-100 STEARATE. PEG-32. PEG-400. PHENOXYETHANOL. POLYISOBUTENE. POLYSORBATE 20. SODIUM HYDROXIDE. SORBITAN ISOSTEARATE. TOCOPHERYL GLUCOSIDE. WATER (AQUA).



Nadam se da vas se svidio ovaj post. Pišite mi jeste li koristili ovu kremu te jeste li zadovoljni njome kao ja ili je pak namjeravate kupiti?
Pusa :*

You Might Also Like

5 komentari

  1. Imam je, koristim je i obozavam je!!!!
    ❤️

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  2. I live Avene but I would prefer a dispenser.
    Have a good evening

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno, do sada se nisam susrela ni s ovim brednom, ni sa samim proizvodom ali moram reci da me je recenzija odusevila i da i sam proizvod izgleda veoma korisno i interesantno. I ja imam problem sa suvom kozom tako da cu je defintivino i sama probati. Sjajna recenzija draga Zrinka, odlican post.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno mi je drago zbog tebe. I sama imam prolema sa suhom kožom tako da te potpuno razumijem i znam šta znači uspjeti dovesti suhu kožu do normalne. Iako prije nisam čula za ovu kremu drago mi je pročitati da nešto poput nje postoji.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Blog Archive